Bezoekersregistratie


Het registreren van bezoekers binnen uw pand is van groot belang.
U wilt weten wie er in uw pand is, zeker in het geval van een calamiteit.
Vanuit BHV (Bedrijfs Hulp Verlening) oogpunt zijn er allerlei regelgevingen en
bepalingen die er voor zorgen dat u als onderneming altijd een actuele lijst moet kunnen aanleveren in het geval van nood.
Op dit moment werken veel ondernemingen nog met papieren varianten waarop bezoekers geregistreerd staan.

Placeholder

De volgende stap

Bodis heeft een nieuwe manier ontwikkeld om bezoekers te registreren.
Geen papieren administratie meer, maar een geavanceerd digitaal systeem.
Door het gebruik van een touchscreen bij de ingang kan de bezoeker zich direct inschrijven.
Na het verwerken van alle relevante informatie wordt er automatisch een bezoekerspas geprint.

Het is ook mogelijk om een koppeling te maken met Outlook, zodat gasten automatisch in het systeem worden opgenomen na uitnodiging per e-mail. Alle aanwezige personen kunnen direct worden weergegeven op een scherm bij de receptie zodat er altijd een juist overzicht beschikbaar is.

  • Scannen en niet meer schrijven
  • Klaar voor de toekomst
  • Persoonlijk

Meer dan alleen registreren

Naast de naam van de bezoeker kan de geprinte pas extra informatie bevatten zoals het contactpersoon, een Wifi wachtwoord en het telefoonnummer in het geval van calamiteiten.
Op een scherm bij de balie is een real-time weergave van de aanwezige personen die tevens automatisch kan worden geprint voor BHV doeleinden. Daarnaast kan er een koppeling worden gemaakt met de automatische sloten binnen het pand.
Hierdoor kunnen bezoekers niet zomaar op elke afdeling komen en dat zorgt voor en extra stuk veiligheid en controle.

  • Veiligheid
  • Overzicht
Placeholder
Placeholder

In een oogopslag

Receptiemedewerkers zien in een oogopslag wie er zich op dat moment in het pand bevindt doormiddel van een digitaal scherm. Alle werknemers gebruiken hun vaste pas om zich aan- en af te melden. Op het scherm wordt automatisch bijgehouden wie er op dat moment in het pand is en er is zichtbaar op welke afdeling een collega werkzaam is. Daarnaast worden de BHV medewerkers uitgelicht om in het geval van nood snel te kunnen schakelen.